There was an error in this gadget

Monday, 6 June 2011

Pokok itu Bergoyang. Kenapa???

Buka buku kehidupan korang teliti apa yang cuba sampaikan, sering kali rasa hidup ni di awangan bukan??? kadang2 di atas kadang2 dibawah, YUP!!! itu maknanya korang still normal la, kadang ke kiri kadang ke kanan, itu la keputusan yang susah kita putuskan, kadang patah susah nak bercambah tapi tidak semestinya tidak bercambah, macam tu la juga jatuh kadang2 teruk sangat tapi jangan mengalah, xpe korang jangan risau nama pun kehidupan, cuaca tidak menentu pokok tetap disitu membesar dan berkhidmat kepada makhluk lain seperti aku kamu kami mereka dan semua, teguhnya pendirian pokok tu susah senang dia tetap bangun, walaupun pokok disitu sedar tidak sedar kita sering bagi dia semangat, kita tepuk dan berteduh bawah dia, itu la semangat untuk pokok, maknanya disini korang mungkin tidak nampak dalam kehidupan korang ada orang sekeliling yang bagi korang semangat tanpa korang perasaan, nak tahu siapa??? mereka adalah orang yang sering menunjuk2 kejayaan mereka pada kita, bila pemikiran kita secara positivenya berfikir kita boleh nampak yang mereka telah mengubah kita jadi lebih berjaya, so berterima kasih la kepada mereka yang suka menunjuk2 tu k... Berbezakan dunia kita....  :D

2 comments:

  1. saya suka p0st ini.sgt berbeza!=)

    ReplyDelete
  2. =) sngat bermakna... dan sngat rmai insan sekeliling sya yg mempamerkan kejayaan mereka.. oleh itu, sya juga ingin kan kejayaan itu juga..

    ReplyDelete